Gwarancje i reklamacje

Czego dotyczy gwarancja?

Wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym OSOVSKI.pl objęte są gwarancją producenta. Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy. Produkty, które mają wady fabryczne podlegają wymianie. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia spowodowane nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzenia mechaniczne.

Jak złożyć reklamację?

Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz datę powstania wady. Wzór zgłoszenia reklamacyjnego jest umieszczony tutaj. Reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedawcę najpóźniej w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki z reklamowanym produktem.

Przesyłkę z reklamowanym produktem należy wysłać razem z formularzem reklamacyjnym na adres:

CH BLUE CITY
SALON OSOVSKI I PIĘTRO
Al. Jerozolimskie 179
02-222 Warszawa  

 

Szczegóły w naszym regulaminie.

Masz pytanie?
Napisz do nas: sklep@osovski.pl
lub zadzwoń: (22) 100 44 22

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ
pixel