Wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym OSOVSKI.pl objęte są gwarancją producenta. Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy. Produkty, które mają wady fabryczne podlegają wymianie. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia spowodowane nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzenia mechaniczne.
Jak złożyć reklamację?
Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz datę powstania wady. Wzór zgłoszenia reklamacyjnego jest umieszczony tutaj. Reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedawcę najpóźniej w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki z reklamowanym produktem.
Przesyłkę z reklamowanym produktem należy wysłać razem z formularzem reklamacyjnym na adres:
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.