Polityka zwrotów

Aby dokonać zwrotu towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym i tym samym otrzymać zwrot pieniędzy, należy wypełnić formularz na naszej stronie. Nie zapomnij też zaznaczyć powodu, dla którego decydujesz się dokonać zwrotu – dzięki temu łatwiej nam będzie zmienić naszą ofertę i lepiej dostosować ją do Twoich potrzeb. Aby zapobiec uszkodzeniom przesyłki w trakcie transportu, zapakuj towary ze starannością, wykorzystując w tym celu oryginalne opakowanie.

Niezależnie od ustawowego prawa odstąpienia od umowy przyznajemy Państwu dodatkowe 30-dniowe prawo do zwrotu. Prosimy mieć na uwadze, że wszelkie dodatkowe wymogi, jak np. użycie oryginalnego opakowania obowiązują tylko po upływie ustawowego terminu na odstąpienie ud umowy. 

Zwracane towary powinny być nieużywane, czyste i bez uszkodzeń. Należy pamiętać, że w przypadku gdy towary były noszone, prane lub uszkodzone, możemy wymagać rekompensaty za obniżenie wartości produktu.

Produkty zawierające wady fabryczne lub niezgodne z zamówieniem podlegają reklamacji. 

SZUKASZ ADRESU ZWROTNEGO?

Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta sklepu internetowego:

e-mail: sklep@osovski.pl
Telefon: +48 664 034 700
(opłata naliczana zgodnie z taryfą Twojej sieci)

Zwrot pieniędzy

Jak tylko otrzymamy Twój zwrot i zostanie on zatwierdzony, potwierdzimy to przez wiadomość na podany e-mail i zwrócimy Ci kwotę, którą zapłaciłeś za towar. 

Uwaga: zaksięgowanie kwoty na koncie lub karcie kredytowej może potrwać do 14 dni kalendarzowych.

Zwroty na konto PayPal:
Gdy zwracana przesyłka zostanie dostarczona na adres firmy OSOVSKI i zwrot zostanie przyjęty, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. W ciągu kilku dni zwrócimy pieniądze na Twoje konto PayPal.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium